Klantenbeoordelingen 9

Punten sparen bij Slaapkamerpret

Beloon jezelf door punten te sparen bij Slaapkamerpret! Ben je al vaste klant? Dan is inloggen tijdens het bestellen onder je eigen account voldoende om de spaarpunten in te zetten of te ontvangen. Ben je nieuwe klant, dan kun je makkelijk bij het bestellen een nieuw account aanmaken waar je de punten gelijk op kan ontvangen.

Waarde van de punten

Voor elke euro die wordt besteed krijg je 1 spaarpunt. Stel je plaatst een bestelling van 100,- euro, dan krijg je dus 100 spaarpunten. Deze 100 spaarpunten hebben een waarde van maar liefst 3 euro! De verkregen spaarpunten zijn te verzilveren bij een volgende bestelling.

Geen minimum aantal om punten in te zetten

Bij Slaapkamerpret kennen we geen minimum aantal spaarpunten die je moet hebben voordat je ze kunt verzilveren. Verdient is verdient, ook al is het maar een klein beetje, hier heb je gewoon recht op bij ons.

Geldigheid van de punten

De punten zijn na toekenning van het saldo op je persoonlijke account maar liefst 100 dagen geldig. Je krijgt een week voordat de punten verlopen automatisch een melding van Slaapkamerpret als geheugensteuntje.

Worden de punten automatisch bijgeschreven?

De punten worden automatisch bijgeschreven onder je persoonlijke account nadat de bestelling afgerond is. De bestelling is afgerond als de artikelen thuis geleverd zijn. Voor het toekennen van de punten hoef je niks te doen. Wel heb je een klantaccount nodig waar de punten op bijgeschreven kunnen worden. Dit kan als nieuwe klant makkelijk tijdens het bestellen door rechts van het spaarpunten overzicht op de knop “nieuwe klant” te klikken. Bestaande klanten hebben daar de mogelijkheid in te loggen, als ze op dat moment nog niet ingelogd zijn.

Behoud ik mijn punten na annuleren van de bestelling?

Nee. Slaapkamerpret behoudt de mogelijkheid om ook de spaarpunten na het annuleren van de bestelling te annuleren.

Slaapkamerpret maakt gebruik van cookies. Cookies accepteren

×